mandag 5. juli 2010

Av sted igjen

Nok en gang bærer det av sted. Så det blir jaggu ikke mye blogging denne uken heller. Sommerblogging får vi kalle det. Litt viktigere ting å bedrive tiden med i ferien, enn å sitte på en data! :)
Turen bærer til København i ettermiddag. Og der skal jeg være med min kjære en hel uke. Har jo sett her i blogglandia hvor mange perler av noen interiørbutikker det finnes i den byen! Så jeg gleder meg som en unge til å få sett noen av dem, jeg også! :)
Men så skal jeg nå også kose meg VELDIG med den berømte danskebåten. Med hotell, god mat, dyrepark, lunch, tivoli, vin og min kjære Pål! Denne turen har vi gledet oss til veldig lenge! Og endelig er dagen her! Så nå skal jeg gå og pakke det lille som er igjen. Og så drar vi på kjærleiksferie! :)

Håper alle har noen strålende julidager! :)

5 kommentarer:

  1. Hørtes veldig deilig ut Silje - København er en helt fantastisk by, med mange muligheter! Nyt opplevelsene sammen med din kjære :o)

    God sommer!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Så heldig du er Silje! København er en kjempeflott by med mye fint å se på..Ikke minst danskebåten:)

    Kos deg masse i Kongens by;)

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  3. Kos deg masse!!! Dere kommer helt sikkert til å få det supert i København.

    SvarSlett
  4. Så deilig med kjærestetur da!! Kose dere masse:)
    Klem, Randi:)

    SvarSlett