søndag 31. oktober 2010

Avkopling

Nå er det lenge siden sist igjen! Det er fordi det går i eksamenslesing. Også driver jeg å hjelper Edda med litt blogdesign. Så tiden til overs har gått til det.
Det er moro og koselig å hjelpe! Særlig mennesker som Elin, som blir så takknemlig og glad! :)
Men en liten pause må man unne seg. Med en kopp te og en titt i inpirasjonspermen min. Der klipper jeg ut all mulig inspirasjon fra blader og reklamer. Det begynner rett og slett å bli en real bok! Elsker å bla i den!
Her er noen navnelapper jeg laget til mamma og pappas sølvbryllup.. Tenk at "snart" mitt eget står for døren!
Ellers drømmer jeg om et skap som dette. Men det har vi ikke plass til i leiligheten! :) Får vente til vi flytter til noe større! ;)

Håper alle har det bra! :)

3 kommentarer:

  1. Hei på deg snuppa!!!
    Så koselig med et innlegg fra deg igjen! Virker for at du har hatt den perfekte avkoplingsstunden - kjente at en sånn inspirasjopnsperm må jeg få laget meg. Hi, hi - løsbladsystemet florerer hos meg skjønner du, så når jeg trenger noe, så finner jeg det aldri - SÅ en sånn perm bare MÅ jeg få laget meg...;o)

    Du har vært kjempeflink til å hjelpe Edda - jeg har alt gitt henne tilbakemelding om at den er blitt så flott. Eneste er at pc'en min sliter litt med disse bloggene som har sånne "oversikts knapper" - den henger seg ofte opp... Selv er jeg livredd for å gjøre noe med bloggen min - er redd jeg skal slette hele "sulamitten"...

    Ha en fin kveld vennen, selv venter jeg på Broene i Madison County - den flotteste filmen jeg vet.. :o)

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Heisann på deg:)
    Så goe ord da...takk takk så mye...
    Koselige bilder..det er godt og høre at du tar deg pauser...
    Den permen var super...en slik burde jeg og ha...få samlet ting på et sted...noe her og der her...og finner jo aldri det en skal ha....men det tror jeg er alderen og...begynner og merke det:(:(Har sendt deg en mail nå...så må du sende adresse....
    klem klem og koos deg...

    SvarSlett
  3. Juhuu:)
    Så kult med slik inspirasjonsbok, det var lurt!
    Blir til at jeg leter febrilsk gjennom alle interiørbladene mine når jeg kommer på en sak jeg så der for lenge siden...hihihi... da hadde det vært smart og lime de inn i perm istedet ja:)

    Ha en herlig, ny uke Silje:)

    Klem Line

    SvarSlett