fredag 29. januar 2010

Nytt rom til bror

Den siste uken har jeg pusset opp Jons lille kott, som han gjerne ville ha som musikkrom. Utganspunktet var et trehvitt, lite rom. Lyst og fint ble det til slutt. Med en del inspirerende bilder og ting.

Så vil jeg bare beklage at jeg ikke har fått svart på de søte komentarene jeg har fått! Det har vært en hektisk uke! Og nå drar jeg på hyttetur også! :) Men når jeg kommer hjem skal jeg kose meg inne hos alle dere i blogglandia!

HA EN FANTASTISK HELG! :)

4 kommentarer:

  1. Så stilig rom du har laget til han. Det falt nok i smak! :) God helg!

    SvarSlett
  2. Herlig gutterom du har fått laget der - barskt og fint, slik gutter liker det...

    Kos deg masse på hyttetur, og ha en flotters helg!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Hei Silje:)
    Titter inn og sier hei etter god anbefaling fra Hildegunn:)Du som er så glad i roser og nostalgi...bør titte inn til meg for der er ikke annet:):)
    Kos deg på hytteturen:)(noe du sikkert gjør)
    goeKlemmer elinAnita

    SvarSlett
  4. INGRID: Takk og takk! :) Han ble heldigvis storfornøyd! :D Så da var det ekstra gøy!

    HESPE: Tusen takk! :)Hytteturern var knall! Deilig å komme seg litt vekk! Håper helgen din har vært super! :) Stor klem

    ElinANita: Å! Så koselig at hun anbefalte meg! Og så koselig at du tittet innom! :D Og det høres ut som om din blogg er et sted jeg bør henge litt! ;) Hytteturen var knall! Stor klem tilbake :)

    SvarSlett