onsdag 5. januar 2011

Kamerafunksjoner

Jeg er nå en meget fornøyd iPhone 4 eier. Teknofil som jeg er, koser jeg meg glugg med denne tinghesten!
En av sikkert 1000 herlige ting man kan få til denne tlf, er et par photo apps som gjør bildene gamle og stilige!  :) Bare se på lappeteppet mitt ovenfor!
Bilde av sengetøyet ble ganske stilig! :)
Og her er de flotte glass-reinsdyrene jeg fikk av lillebror til jul! :)
Et bilde av nattbordet mitt tatt på 1800-tallet? ;)

Skal nok få mye moro med dette fremover! :)

4 kommentarer:

  1. Grattis med ny tlf.....
    ja det er jo stor forskjell på julepynt og vinterpynt:)det vet jo absolutt en go interiørblogger:)
    håper du har hatt en kos jul og nyttår..her har det vært så mye kos at Grete Roede kom inn i bildet i går:)
    klemklem til deg

    SvarSlett
  2. Things er kult:) Og things med app er enda kulere, hihi!
    Jeg har Iphone3 jeg da, og Ipad, liker duppedingser, må innrømme det;)

    Bildene ble kule, spes det fra nattbordet ditt, ser virkelig ut som det er tatt på 1800-tallet;) Bortsett fra at de nok ikke hadde håndkrem med olivenolje på plastikktube!

    Hava a nice duppedings kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Jeg elsker iphone min....Men jeg har en 3g...Håper snart jeg kan få be om en ny.....=))))og da blir det 4.....

    Tøffe bilder <3

    ha en flott dag =)

    SvarSlett