lørdag 8. januar 2011

Sykestua :)

Ja, ja... Fortsatt i pjuskete form. Selv om det begynner å gå riktige veien. Men på denne pelsen i sofaen ligger jeg fortsatt - etter 14 dager :)
Det lille juletreet er blitt til et lite vintertre :) Det er kjempe koselig!
Denne deilige ullgenseren er til god trøst i disse dager :)
Litt duse, koselige lys rundt omkring hjelper også på humøret!
Varme, lune farger i sofaen gjør så det ikke blir så ille å ligge der likevel ;)
Denne nydelige rammen kjøpte jeg på KID på salg. 40 kr! Hurra!
Ellers har jeg masse ved jeg fyrer i peisen med. Så det både blir varmt og koselig! :)

Ellers blir det nok litt ymse kvalitet på bildene fremover :) Lillebror ville gjerne ha tilbake speilreflekskameraet sitt, noe som er veldig forståelig. Pål og jeg tenker på å kjøpe et bedre kamera selv. Men inntil da får det bli litt redusert kvalitet her inne! :)

4 kommentarer:

  1. Nei men huff da...så kjett og bli liggende så lenge syk da...nå håper jeg du kommer deg litt kvikt....
    Go Bedringsklem til deg...

    SvarSlett
  2. For et koselig sted og være syk ♥ Er så lekkert hos deg atte;))
    Men du er kanskje litt lei av og ligge og være syk nå - 14 dager er lenge det...
    God bedring!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Håper du snart blir bedre..ikke gøy å være syk så lenge! God bedring fra meg!

    SvarSlett
  4. Så koselig det ser ut hos deg :-) God bedring!
    Stor klem.

    SvarSlett