fredag 11. desember 2009

Nye farger

Det er lite som skal til for å forandre et helt rom! Utskifting av farger er kanskje det som er mest effektivt. Jeg var veldig lei av lilla og brunt nå, som var det jeg fylte inn med, for å få litt farge mellom alt det hvite :)

Det er offwhite og grått det går i her inne nå. :) Grått blir faktisk hverken kjedelig eller kaldt. Selvom man kanskje skulle tro det...

Mammas gamle, nydelige bamse kommer jeg aldri til å bytte ut! :) Det er sprøtt å tenke på at hun en gang har løpt rundt med denne i armene...

Har fått heklet ferdig putetrekket også - i samme stil som lappeteppet jeg holder på med. Det er snart ferdig - har bare 5 ruter igjen!

Enda et av KIDs deilige tepper har fått ta plass i sofaen. De er altså bare så herlige, disse teppene! Dette er i offwhite. Og man skulle nesten tro at det var laget spesielt til min kose-sofa ;)

Håper folk har det bra! Nå skal jeg fortsette på lappeteppet. Gleder meg til det blir ferdig!


4 kommentarer:

  1. Hei Silje!
    Så herlige tekstiler du har fått deg! Likte så utrolig godt puta - råflott!!! Å bytte ut tekstiler, er alltid veldig effektivt, og ikke minst billig forrandring. Jeg har skapet fullt av ulike putetrekk og tepper, som jeg bytter ut alt etter årstid eller humør.

    Og duuuuuu, bamsen - sukk - så skjønn!!!

    Håper du nyter adventsdagene til fulle - det gjør iallfall jeg ;o)

    Kos deg!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Tusen takk, gode Hildegunn! Du gjør meg alltid så glad! :) Også så smart å ha et lite lager - sånn at man kan bytte ut litt etter årstid og humør, ja! :)

    Bamsen er herlig, ja! he he! Spesielt fordi mamma som sagt har løpt rundt med denne i armene sine da hun var liten! :)

    Adventen nytes! På tross av forkjølelse! Godt å høre at du også koser deg! :) Det er herlig!

    Stor klem til nydelige du :)

    SvarSlett
  3. Hei, har kommet inn på din blogg via en annen.
    Koselig blogg som jeg helt sikkert kommer innom igjen. Putetrekket var kjempefint .
    Og bamsen var søøøøøt.
    Ha en fortsatt god helg.
    Anita:-)

    SvarSlett
  4. Så koselig! :) Det synes jeg var veldig hyggelig! Tusen takk skal du ha!

    Bamsen er herlig, ja! :) Den betyr veldig masse for meg!

    En riktig god helg til deg også! :)

    SvarSlett