lørdag 12. desember 2009

Nytt bad

Er det noen sak når man har en av de mest handy mennene i verden? Nei - da er det ikke noen sak! :)
Da det ble kjent at boretslaget ikke skulle pusse opp badene likevel, så tok min kjære Pål saken i egne hender. Å dusje rett på flisene var ikke lenger aktuelt. Det å stå med nalen etter hver eneste klesvask og dusjetur, begynte vi å bli grådig lei av. For ikke å snakke om at gulvet ikke tåler det.

Sånn her så det da altså ut før... Det var en trehvit og fæl vask, en trehvit og fæl do- og en dusj hvor man dusjet rett på gulvet

Nå har vi fått inn et glimrende dusjkabinet (kjøpt på FINN), fått en mindre, men hvit vask. Pluss et hvitt porselenssete til doen. Det blir jo så mye lysere og tiltalende med en gang

En annen ting Pål gjorde var å få tak i noe kraftig plank, og lage hyller av det. Plutselig ble det himmelsk mye plass å sette ting på!

En gammel parfymeflaske får stå fremme som pynt, sammen med bommulspadsene og sølvboksen

Jeg har jo fått helt dilla på sølv og grått om dagen. Og denne nydelige oppbevaringsboksen er fra KID. Min fikk jeg av min kjære mamma! Den er genial til å ha sminken sin i :)

Denne gamle toalettmappen i skinn har Pål fått. Den ble funnet i kjelleren til mormor - og tilhørte min morfars bror.

Så jeg sier meg absolutt fornøyd! Det ble en stor forandring, ut av veldig lite, egentlig! Det er sant som de sier - det er ikke så mye som skal til!

Ha en strålende god helg videre!

2 kommentarer:

  1. DEILLIGT med nytt bad....GRATTIS =)Flott var det...

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Kjempe deilig, altså!

    SvarSlett