torsdag 18. februar 2010

Utekos

Det er mørkt. Og det er vinter. Det er kaldt. Og det tar på. Men - alt er hva du gjør det til selv. Så på søndag lagde jeg og Pål et lite vinter-harem ute på verandaen :) Og plutselig ble en kald og mørk vinterkveld, til en lys og lun en.
 
Det var kjempe koselig å sitte ute og bare prate og spise snacks. Terassevarmer, varme klær og et pledd gjorde susen. Selvom det til slutt ble kaldt nok i bollekinnene! :)
 
Man kan trygt si at jeg har samlet opp nok av lyslykter opp igjennom. Lysestaken har jeg arvet av farmor. Og lykten med piken på har jeg laget selv.
Tre puter med nye trekk fra IKEA har fått ta plass i rottingsofaen. Det er jammen ikke mye som skal til før jeg går i taket av glede! 4 putetrekk for 19 kroner sørger bl.a. for det! :)
 
Dette skal i alle fall gjentas! :) Selv om det saktens skal bli deilig å dandere seg til her ute når sommeren kommer igjen! :)

8 kommentarer:

  1. Heidu! Takk for at du la igjen spor etter deg så fikk jeg mulighet til å oppdage din blogg også! Jeg digger "haremet" ditt, herlig idyllisk! Til og med vinter-hater-Datt fikk lyst til å ta seg en tur ut! :P

    SvarSlett
  2. Hei Silje
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg, setter virkelig pris på dem. Så HERLIG og koselig du har gjort det ute på terrassen ♥ stemningsfullt og bare helt herlig… Mange flotte lyslykter, herlige skinn og den flotte lykten med piken på var bare kjempesøt…. Flotte bilder også i det forrige innlegget dit! Ønsker deg en strålende kveld videre.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hei!
    Ser ut som dere hadde det kjempekoselig.. veldig lurt! :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempekoselig hilsen inne hos meg, det er så koselig med meldinger fra deg ♥

    Så utrolig koselig du hadde gjort det på terrassen!! Det så helt himmelsk ut og sitte der med pledd, varmer, godis og Kjæresten ♥ Kan vel ikke bli mer romantisk:o))
    Det er så viktig og ta vare på hverandre og gjøre litt annet innimellom!!

    Klem fra Line

    SvarSlett
  5. ja..der var du ja....synes er så lenge siden så deg:):) så koselig det så ut på balkongen:)har desverre ikke det...men ønsker meg.)
    ja..kommer noen skatter i morgen og...og flere deretter:)
    kos deg silje mor...
    klemmer ivei:)

    SvarSlett
  6. Dette så utrolig koselig ut! Vil tro dere hadde det fint utpå der <3

    SvarSlett
  7. Takk for koselig kommentar! :)
    Jeg er ofte innom bloggen din, men er ikke alltid like flink til å legge igjen spor etter meg ;)

    Så herlig det ble der ute, romantisk og koselig!
    Ha en fin dag, hilsen fra Bente.

    SvarSlett
  8. DOTT: He he! :D Det er ikke verst! Er vinterhater selv om dagen. Januar og februar er noen shit måneder! :)

    MISS METTE: Tusen takk, gode du! :) Sånne fine ord varmer i vinterkulda! :)

    INGRID: Det hadde vi! :) Veldig deilig!

    HAR EN DRØM: Det er bare hyggelig!! :) Bloggen din er kjempe fin! Og du har HELT rett! Det er så viktig å ta vare på hverandre og gjøre noe ekstra for hverandre inn i mellom! :) Viktig å ta seg tid.

    ELIN ANITA: Nei. Jeg har vært litt fraværende kan du trygt si! :) Hatt et par møkka uker! :) Men nå går det SUPERT igjen! Smiler fra øre til øre, da veit du! He he :D Gleder meg til å se skattene! :)

    RITA: Det var innmari koselig, altså! :) Virkelig deilig med en kose-kveld! :)

    BENTE: Så koselig at du er ofte innom! Det gjør meg kjempe glad! :) Og det var veldig romantisk, den kvelden altså! :)

    En stor klem til dere alle – og tusen takk for herlige kommentarer! :)

    SvarSlett